Waarom e-mail marketing?
Veel mensen denken dat e-mail marketing geen zin meer heeft. Er worden zoveel e-mails verstuurd, dat mensen door de bomen het bos niet meer zien. Zeg nou zelf: hoeveel van de nieuwsbrieven lees je nu echt? En hoe veel van de nieuwsbrieven verdwijnen direct in de prullenbak? Toch zeggen wij: E-mail marketing is springlevend en een fantastische kans voor jou om producten te verkopen en relaties met uw prospects op te bouwen.
Feiten en cijfers over e-mail marketing
66 procent van de consumenten heeft weleens een online aankoop gedaan door e-mail marketing. Daarnaast wil slechts 25 procent van de bij jou bekende bezoekers direct een product aanschaffen. Voor de overige 75 procent is e-mail marketing prima geschikt. 85 procent van alle online winkeliers is van mening dat e-mail marketing één van de meest effectieve klantwervingstechnieken is.
“85 procent van alle online winkeliers is van mening dat e-mail marketing één van de meest effectieve klantwervingstechnieken is”.
Copernica partner![]()

Als Copernica partner zijn wij gespecialiseerd in alle facetten van e-mail marketing. Van maandelijkse nieuwsbrieven tot complexe customer life cycle campagnes. Het e-mail campagne team heeft jarenlange ervaring met het opzetten en ontwerpen van e-mail campagnes.
E-mail marketing is de perfecte manier om relaties met klanten te versterken of om een product of dienst onder de aandacht te brengen. Bij MKB Support Desk zien wij e-mail marketing als pull strategie. Wij zien e-mail marketing als meer dan alleen een periodieke nieuwsbrief. Daarom dragen we niet alleen zorg voor de nieuwsbrief, wij helpen u ook om geavanceerde campagnes op te zetten. We gebruiken e-mail om de conversatie met de klant aan te gaan. Om dit te bereiken maken wij gebruik van Copernica.
E-mail automation
Via het database en mail platform Copernica kunnen we geautomatiseerde gepersonaliseerde mail campagnes opzetten. Zeker wanneer u weinig tijd hebt om e-mails te schrijven en op te maken, biedt marketing automation via Copernica uitkomst. Bij marketing automation laat je Copernica het zware werk doen. Door dit uitgebreide mailprogramma kun je gerichte en relevante e-mails versturen op basis van het gedrag van je bezoekers. Het grote voordeel is dat je deze campagnes slechts één keer hoeft op te zetten. Wanneer de campagne eenmaal loopt is alleen optimalisatie van de content en de database selectie nodig.
U kunt E-mail marketing en het maken van digitale nieuwsbrieven ook uitbesteden.
Vraag ons direct welke oplossing het beste bij uw situatie past.
E-MAIL MARKETING SUPPORT AANVRAGEN >